Lenguh-Lenguh Tengkuk

Untuk Berbekam Sila Buat Temujanji Terlebih dahulu. Hubungi Che Wann.

Sakit Kepala Sebelah Kiri

Untuk Berbekam Sila Buat Temujanji Terlebih dahulu. Hubungi Che Wann.

sakit kepala belakang

Untuk Berbekam Sila Buat Temujanji Terlebih dahulu. Hubungi Che Wann.

Sakit Atas Kepala

Untuk Berbekam Sila Buat Temujanji Terlebih dahulu. Hubungi Che Wann.

Sakit Leher Kiri

Untuk Berbekam Sila Buat Temujanji Terlebih dahulu. Hubungi Che Wann .

16 April 2014

MEMORI KURSUS ASAS BEKAM SUNNAH BERSANAD

Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh...

Alhamdulillah kursus bekam sunnah bersanad 1st batch mendapat sambutan yang menggalakkan... pada mulanya admin target sekitar 20 orang sahaja... tapi 25 orang bertuah telah menyertainya. Ada juga yang last minit nak sertainya tapi terpaksa di tolak memandangkan tempat kursus tu kecil jer...InsyaaAllah pada Mei nanti akan menyusul lagi kursus bekam sunnah bersanad ini. Pada yang berminat nak sertainya kena daftar nama cepat sebelum penuh. Maksima peserta hanya 25 orang sahaja. Terima kasih di atas sokongan tuan2 dan puan2 dan jutaan terima kasih kepada Ustz Saiful atas perkongsian ilmu dari beliau... Semoga kita semua berada dalam keredhaan Allah hendaknya..






SILA LIKE PAGE Facebook kami Search: Thibbun Nabawi Healing Centre

TERAPI BEKAM PERCUMA SEHINGGA 1 MEI

Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh...

Kita merancang Allah jua yang menentukan. Nampak gayanya impian ana nak ke Palestine tak kesampaian, terpaksa di tunda ke tarikh yang lain memandangkan Sheikh Muhammad Fuad ada komitment lain pada tarikh tersebut. Walaupun demikian promosi terapi bekam percuma untuk kaum muslimah masih di teruskan sehingga 1 Mei 2014.
Waktu operasi Terapi Bekam Percuma ini Setiap hari Isnin, Selasa dan Khamis sahaja dan waktunya bermula jam 2.00 petang sehingga 5.00 petang sahaja.  Kenapa tiada rawatan pada waktu pagi? Sebab pagi ana keluar menghadiri kuliah pengajian. Balik dah tengah hari jadi lepas zohor baru ana free... Sabtu dan Ahad jadual ana dah full dengan kursus. Harap Maklum.

Jadi kepada kaum wanita/muslimah yang berhajat nak merasai terapi bekam percuma ni bolehlah sms @ wassap ke no hp ana...tolong jangan call sbb ana selalu bz dan x sempat nak jawab semua  call... hanya sms dan wassap je senang, nt bila ana free ana akan reply ok...

02 April 2014

TERAPI BEKAM PERCUMA SEPANJANG APRIL

Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh...

Alhamdulillah syukur kepada Allah atas segala nikmat yang telah di berikan buat diri sang hamba ini.... Insyaa Allah jika tiada aral melintang berkemungkinan besar ana akan bermusafir ke bumi Palestine mengikut rombongan Sheikh Muhammad Fuad Kamaluddin Al-Maliki dan para ikhwan yang lain mengunjungi Masjid Al-Aqsa dan kawasan sejarah yang ada di sana. Rombongan ini akan bertolak pada 6hb Mei - 11hb Mei 2014.


 Ia salah satu daripada tiga masjid yang digalakkan untuk di kunjungi. Sepertimana sabda Rasulullah SAW bersabda:
«لا تشد الرحال إلا إلى ثلاثة مساجد: المسجد الحرام ومسجدي هذا، والمسجد الأقصى(( .
Ertinya: Tidak digalakan bermusafir kecuali kepada tiga buah masjid, iaitu : masjid al-haram, masjid ku ini (Madinah) dan masjid Al-Aqsa.
 
Alhamdulillah deposit dan passport telah pun di serahkan kepada pihak pengurusan untuk urusan selanjutnya. Doakan agar segalanya di permudahkan. Maka dengan itu ana telah berniat untuk memberikan khidmat terapi bekam secara percuma untuk kaum muslimah sahaja sepanjang April ini sehingga 1hb Mei...

1. Adakah  perlu buat temujanji terlebih dahulu sebelum datang ke TNHC? Jawapannya: YA, Sila buat temujanji awal sebelum datang. Boleh SMS @ WhatsApp ke 016-2212499016-2212499 untuk tempahan temujanji.

2. Berapakan bayaran yang dikenakan untuk setiap rawatan? Jawapannya: TIDAK ADA BAYARAN. Perkhidmatan adalah PERCUMA. Jika ada pesakit yang ingin menderma seikhlas hati boleh masukkan sumbangan ikhlas anda di peti tabung TNHC.


3. Bilakah waktu operasi Terapi Bekam Percuma ini? Jawapannya : Setiap hari Isnin, Selasa dan Khamis sahaja dan waktunya bermula jam 2.00 petang sehingga 5.00 petang sahaja.  Kenapa tiada rawatan pada waktu pagi? Sebab pagi ana keluar menghadiri kuliah pengajian. Balik dah tengah hari jadi lepas zohor baru ana free... Sabtu dan Ahad jadual ana dah full dengan kursus. Harap Maklum.

Jadi kepada kaum wanita/muslimah yang berhajat nak merasai terapi bekam percuma ni bolehlah sms @ wassap ke no hp ana...tolong jangan call sbb ana selalu bz dan x sempat nak jawab semua  call... hanya sms dan wassap je senang, nt bila ana free ana akan reply ok...

08 Mac 2014

PAKAR RAWATAN RESDUNG...GURAH POWER DI TNHC KL

ASSALAMUALAIKUM WBT...

Bagi sesiapa yang ada masalah hidung tersumbat di sebabkan lendir atau kahak,masalah resdung,mulut berbau, selalu sakit kepala, lelah atau asma atau nak merdukan suara bolehlah menghubungi kami untuk mendapatkan rawatan Ghurah ini...Caj rawatan cuma RM50 sahaja dan tempoh rawatan dalam 1 jam sehingga lendir,kahak dan hingus habis keluar...

Selepas gurah anda akan rasakan nafas anda panjang sampai ke paru-paru...kepala rasa ringan (esoknya lah) mata dah tak ngantuk lagi, tumpuan lebih fokus (bagus bg pelajar), mudah ingatan atau menghafal...tak percaya kene cuba baru tau...
 Tanda2 resdung :
# selalu selsema dan bersin
# gatal2 hidung
# nafas berbau busuk
# selalu semput dan sukar bernafas
# hidung selalu tersumbat

# badan dan muka di tumbuhi jerawat


Adakah anda mempunyai tanda2 seperti di atas???

Dapatkan rawatan segera dengan menghubungi kami di 017-2979575 @ 016-2212499 ...

Rawatan gurah resdung membuang lendir kahak dan hingus, proses rawatan 1 jam.

ALAMAT : 
THIBBUN NABAWI HEALING CENTRE,
PERUMAHAN AWAM DESA REJANG,
BLOK D TINGKAT 10, NO. D-10-3
PERSIARAN REJANG,
SETAPAK JAYA
KUALA LUMPUR.


(Berdekatan kolej kediaman UTM @ Belakang Wisma Felcra Taman Sri Rampai)

Waktu Rawatan :
SETIAP HARI 10.00 pagi-5.00 petang.


Sila buat temujanji sebelum datang.
(SMS NAMA_ RAWATAN GURAH _TARIKH_WAKTU KE 017-2979575)


**BAGI PESAKIT LELAKI YANG INGIN DAPATKAN RAWATAN GURAH SILA HUBUNGI HJ NAZARUDIN 012-9965003 AMPANG @ EN IBRAHIM 012-9572443 GOMBAK**

08 Februari 2014

MEMORI KURSUS GURAH DI AMPANG

 ASSALAMUALAIKUM WBT...

Agak lama jugak saya dah tak update berita terkini di blog ni lantaran kesibukan yang tak berapa nak sibuk tapi saja2 buat sibuk... Kepada peminat2 blog che wann ni i'm sorry,,,,kering idea nak bercerita...

Namun di sini coretan kali ni adalah sekitar kursus gurah yang berlangsung di Ampang di kediaman Tn Hj Nazarudin...seramai 4 peserta bertuah je kali ni yang hadir mengikuti kursus gurah suara dan resdung bersama Thobib Hj Yusof yang datang dari Singapore untuk mencurahkan ilmu Thobib Gurah ini... Bukan senang nak import thobib hj Yusof ni sebab sy selaku penganjur pun kadang2 jadual padat terutama cuti sabtu ahad,,,dan thobib juga tentu sibuk dengan rawatannya di sana... jadi untuk menjemputnya datang ke sini memang nak kena plan jadual yang sesuai... Kursus bermula jam 10 pagi dan berakhir sekitar jam 1.30 petang... kul 2 pulak sy dah full appoiment di rumah ada pasien nak bekam dan gurah...habis treatment terus bersiap ke kolej pula ada kuliah pembacaan kitab Sohih Bukhari. Alhamdulillah Allah kurniakan kesihatan untuk jalan ini...berjuang pada diri sendiri, masyarakat, sunnah Rasulullah dan pada agama Islam tercinta... Syukur Alhamdulillah...


 Salah seorang peserta sedang di ajar cara membancuh herba gurah sambil di perhatikan oleh peserta yang lain...
Herba gurah ini di bancuh dengan sedikit madu dan fungsi madu untuk mencairkan kahak dan lendir yang pekat agar mudah di keluarkan masa proses rawatan nanti....

Dah siap di bancuh baru di titiskan ke dalam hidung yer... siaplah korang,,,masing2 kene praktikal kene di gurah baru tau apa rasa gurah ni...sodap ko sakit... mencegah lebih baik dari di biarkan parah...


ok titiskan perlahan2 yer.... 1 2 3



 Sessi praktikal sedang berlangsung...mari kita lihat siapa yang paling teruk resdung dia... lepas ni kalau mengaji mesti power suara ni...
che wan bersama thobib hj yusuf dan teman sekolej yang membantu jd tukang tengok jer dan peserta wanita.






09 Januari 2014

BANTU GOLONGAN ASNAF (BEKAM DI PUCHONG)

ASSALAMUALAIKUM WBT...

Bagi mereka yang tinggal di sekitar daerah Puchong jika ingin mendapatkan khidmat rawatan bekam silalah hubungi kakak angkat saya iaitu Puan Hasnah no hp 019-6054686
ALAMAT : F1-2-20 JALAN PERMAI 2/2, TAMAN PUCHONG PERMAI SELANGOR.
(boleh cari lokasi kat google map yer). 
WAKTU PERKHIDMATAN : 9 PAGI - 10 MALAM 
BUKA SETIAP HARI KECUALI HARI RABU TUTUP. KHUSUS UNTUK WANITA SAHAJA.

Buat pengetahuan anda Puan Hasnah ni Ibu Tunggal yang kematian suami dan mempunyai 3 orang anak yang masih bersekolah. Jadi atas dasar kasih sayang sesama insan saya hanya mampu untuk mengajarnya ilmu bekam agar beliau boleh mencari sedikit income hanya dari rumah memandangkan urusan sehariannya menghantar anak pergi dan balik sekolah. Jadi agak mustahil jika bekerja makan gaji untuk keluar ambil anak balik sekolah dan sebagainya. Sekiranya anda ingin membantu, datanglah buat rawatan bekam dengan beliau, mudah-mudahan apa yang anda sumbangkan di atas perkhidmatan yang di berikan dapat juga menampung perbelanjaannya anak beranak. Semoga Allah sahaja yang dapat membalas jasa kalian.


Daripada Abu Hurairah berkata, Telah bersabda Rasulullah : “Orang yang memelihara anak yatim, sama ada anak yatimnya sendiri atau anak yatim orang lain, aku dan dia seperti dua jari ini di dalam syurga. ” Perawi hadith iaitu Malik Bin anas mengisyaratkan dengan jari telunjuknya dan jari tengah.”
[HR MUSLIM]

BAGI YANG TINGGAL DI KAWASAN BERDEKATAN DENGAN PUCHONG BOLEHLAH BERBEKAM DENGAN PUAN HASNAH YER... SILA HUBUNGI BELIAU UTK TETAPKAN TEMUJANJI...

29 Disember 2013

JANGAN MAKAN SEBELUM BERBEKAM...BERPUASA LAGI BAIK

Pembekaman ketika perut kenyang boleh menyebabkan timbulnya penyumbatan darah atau berbagai penyakit kritikal yang lain, terutama bila makanan yang di jamah terlalu berat dan tidak sihat. Imam asy-Syuyuthi menyokong pendapat Ibnu Umar,bahawa berbekam dalam keadaan perut kosong itu adalah paling baik kerana ketika itu terdapat kesembuhan. Maka disarankan bagi yang hendak berbekam untuk tidak makan makanan berat seeloknya 2-3 jam sebelumnya.
Dalam satu athar disebutkan: "Pembekaman yang dilakukan ketika haus,boleh membantu proses penyembuhan.Apabila dilakukan ketika kenyang,boleh menimbulkan penyakit.Berbekam pada hari Selasa tanggal 17 adalah ubat untuk penyakit setahun."

"Berbekam pada pagi hari sebelum makan adalah yang terbaik,di dalamnya terdapat penyembuhan dan berkat,serta menambah kekuatan akal dan hafalan."

Apa kesannya apabila berbekam selepas makan dan makan selepas berbekam???
Kesan bekam selepas makan ialah badan akan jadi letih lesu dan tidak bermaya. Ada juga yang demam selepas bekam,kerana berbekam selepas makan boleh mendatangkan penyakit. Kerana itu di galakkan berpuasa sebelum berbekam dan kesan selepas bekam badan akan terasa ringan dan segar. Punca segala penyakit dalam tubuh badan kita sebenarnya adalah amalan pemakanan kita yang beraneka, yang banyak menggunakan serbuk perisa, bahan pengawet, kimia, pewarna dan lain-lain lagi. Itu yang menjadi toksid dan asid di dalam tubuh badan. Maka berbekamlah sekurang-kurangnya 3 bulan sekali untuk menjaga kesihatan tubuh badan kita. Kerana sihat itu satu anugerah yang tidak ternilai dengan wang ringgit yang kita ada.


**Kalau nak jumpa doktor nak cek darah pun dotor suruh puasa kan??? Mengapa doktor tak cek darah selepas kita makan???

 ALAMAT PUSAT RAWATAN SAYA DI SINI...


THIBBUN NABAWI HEALING CENTRE
BLOK D, PPR DESA REJANG SETAPAK JAYA
TINGKAT 10 NO. D-10-3,
TAMAN SRI RAMPAI,
KUALA LUMPUR 
 (Berdekatan kolej kediaman UTM @ Belakang Wisma Felcra Taman Sri Rampai)
Waktu Rawatan :
SETIAP HARI 9.00 pagi - 5.00 petang sahaja.
AHAD : 2 petang - 5 petang.

HARI RABU TIADA RAWATAN BEKAM HANYA RAWATAN GURAH RESDUNG SAHAJA.
Sila buat temujanji sebelum datang.
(SMS NAMA_JENIS RAWATAN_TARIKH_WAKTU KE 017-2979575)

***tertakluk kepada kekosongan dan kelapangan masa saya kerana buat masa sekarang saya sibuk dengan pengajian dan kuliah di kolej,,,di mana bila saya berada dalam dewan kuliah hp saya akan 'silent mode',,,jd harap kepada sesiapa yg ingin dapatkan rawatan dengan saya sila hantar sms @ whatsapp ke no yg tertera di atas. Saya akan reply bila berkelapangan atau sesudah pengajian/kuliah. Segala kesulitan harap maafkan..***

SAKIT BAHU LEGA SELEPAS BEKAM

SAKIT BAHU

Seorang pesakit mengadu sakit bahu yang teramat sangat, rasa berat,malas dan sakit kepala selalu. Macam biasalah saya akan bekam dari tengkuk,bahu, belikat hingga ke pinggang untuk melancarkan peredaran darah. Setelah di bekam Alhamdulillah pesakit tadi merasa lega sangat dan badan terus rasa ringan. Saya tunjukkan darah kotor beliau yang menyebabkan punca penyakit tersebut,kehadiran darah kotor ini mengganggu kelancaran peredaran darah dan menyebabkan sakit kepala,stress,darah tinggi,migrain dan banyak lagi.
Jadi kepada anda di luar sana jagalah kesihatan anda dengan melakukan bekam. Bekam ialah satu proses membuang darah kotor di bawah lapisan kulit kita yang jika di biarkan akan menyebabkan penyakit kulit pula seperti gatal-gatal atau elergik...

"Selama Aku berjalan pada malam Isra Mi'raj bersama para Malaikat,mereka selalu berkata "Wahai Muhammad,suruhlah umatmu melakukan bekam".

Sabda Rasulullah SAW : "Barangsiapa berbekam pasti mendapat rahmat dari Allah SWT".
 
TEGANG URAT LEHER

DARAH KOTOR MENYEBABKAN JERAWAT NAIK KE KULIT





ALAMAT PUSAT RAWATAN SAYA DI SINI...


THIBBUN NABAWI HEALING CENTRE
BLOK D, PPR DESA REJANG SETAPAK JAYA
TINGKAT 10 NO. D-10-3,
TAMAN SRI RAMPAI,
KUALA LUMPUR 
 (Berdekatan kolej kediaman UTM @ Belakang Wisma Felcra Taman Sri Rampai)
Waktu Rawatan :
SETIAP HARI 9.00 pagi - 5.00 petang sahaja.
AHAD : 2 petang - 5 petang.

HARI RABU TIADA RAWATAN BEKAM HANYA RAWATAN GURAH RESDUNG SAHAJA.
Sila buat temujanji sebelum datang.
(SMS NAMA_JENIS RAWATAN_TARIKH_WAKTU KE 017-2979575)

***tertakluk kepada kekosongan dan kelapangan masa saya kerana buat masa sekarang saya sibuk dengan pengajian dan kuliah di kolej,,,di mana bila saya berada dalam dewan kuliah hp saya akan 'silent mode',,,jd harap kepada sesiapa yg ingin dapatkan rawatan dengan saya sila hantar sms @ whatsapp ke no yg tertera di atas. Saya akan reply bila berkelapangan atau sesudah pengajian/kuliah. Segala kesulitan harap maafkan..***

26 Disember 2013

TAHNIAH KEPADA PESERTA KURSUS BEKAM NOV & DEC 2014

 ASSALAMUALAIKUM WBT...

Alhamdulillah dan sekalung tahniah kepada semua peserta kursus asas bekam di Thibbun Nabawi Healing Centre KL... Kebanyakannya adalah penyertaan suami isteri. Ini memandangkan hanya di TNHC sahaja yang menyediakan kursus bekam tertutup khas untuk suami isteri tanpa ada sebarang penyertaan dari peserta lain. Ini bagi menjamin kualiti dari segi praktikal demi kepuasan pelanggan yang ingin mendapatkan perkhidmatan dari anda kelak. Dan kebiasaannya sessi praktikal si isteri akan membekam badan suami kemudian si suami pula akan membekam badan isteri. Sambil membekam serba sedikit tentang teori akan di terangkan agar mudah faham.

Berapa lamakah tempoh kursus asas bekam ini berlangsung ?
Jawapan : Kursus asas bekam ini berlangsung dalam 3 jam termasuk teori dan praktikal.

Memandangkan TNHC hanya mengambil maksima peserta hanya 4 orang sahaja dalam 1 masa jadi waktu kursus hanya berlangsung sekitar 3-4 jam sahaja. Jika suami isteri hanya berdua sajalah,tiada peserta lain. Dan di sini kami hanya memberi panduan dan tumpuan kepada asas bekam angin dan darah sahaja. Tiada bekam api,bekam luncur,bekam kaca,bekam tanduk kerbau dan sebagainya. Hanya bekam moden menggunakan cawan bekam yang menggunakan pam serta tiada lagi torehan menggunakan pisau,hanya guna pen bekam automatik dan jarum.

 Wajib ke kena praktikal?
Jawapan : Ya...di sini wajib kena praktikal membekam dan di bekam. Sebelum nak bekam orang kenalah rasa macam mana rasanya di bekam. 
Kebanyakannya yang datang sini ada yang dah biasa berbekam dan ada juga yang belum pernah rasa berbekam. Yang belum pernah rasa bekam tu yang selalu takutnya lebih. Tapi dengan bekam moden yang di gunapakai di sini pesakit takkan rasa sakit pun,kalau rasa pun macam kene gigit semut jer. Dan bila peserta sudah merasa di bekam barulah mereka akan kata "Laaa...takde la sakit sangat pun..dan tak rasa pun darah tu keluar walaupun banyak...ingatkan sakit la sangattt..."
Yer laaa...sapa yang cakap sakittt...badan rasa sedap lepas bekam...

 Macam mana nak menyertainya???
CARA-CARA NAK BOOKING KURSUS Sila TAIP ....
KURSUS BEKAM SUAMI ISTERI<>NAMA ANDA SUAMI ISTERI<>NO IC<>TARIKH YG DI PILIH> DAN SMS KE 017-2979575 @ WHATSAPP KE 016-2212499

CONTOH :
KURSUS BEKAM SUAMI ISTERI
NORAINI BT AHMAD 700123-01-5680,
ABU BAKAR BIN OSMAN 701010-10-5101 
TARIKH 16 DEC 2013 AHAD 
HANTAR KE >>>>
017-2979575 (SMS) @
016-2212499 (WHATSAPP) 
***sy akan tengok pd kekosongan jadual dan akan konfemkan kpd anda***


YURAN KURSUS SUAMI ISTERI : RM500
 
WAKTU : 10 PAGI-1 TENGAHARI @
                 2.30 PETANG-5.30 PETANG.
 
TARIKH : SILA PILIH HARI ISNIN @ SELASA @ KHAMIS... TARIKH BOLEH PILIH SENDIRI... JIKA YG BEKERJA SILALAH AMBIL CUTI SEHARI ATAU SEKERAT HARI...KERANA HARI SABTU KHUSUS UNTUK PESERTA WANITA DAN HARI AHAD UNTUK RAWATAN.

Di mana kursus ini di adakan???

Bagi kursus suami isteri atau wanita akan di 
THIBBUN NABAWI HEALING CENTRE 
 BLOK D, PPR DESA REJANG SETAPAK JAYA TINGKAT 10 NO. D-10-3,
TAMAN SRI RAMPAI, KUALA LUMPUR

**belakang wisma felcra taman sri rampai**
jika anda menggunakan WAZE sila taip "persiaran rejang" untuk mencari alamat ini.


Yuran tu sekali dengan peralatan bekam ke???
Jawapan : Ya...yuran adalah termasuk sekali dengan peralatan yang akan di berikan pada hari kursus nanti..

BARANG-BARANG YANG AKAN DIBERIKAN PERCUMA SEMASA KURSUS

1) PEN BEKAM SAMMORA
2) 50 biji jarum bekam
3) 1 set bekam 24 cup
4) Buku teks PENYEMBUHAN PENYAKIT KAEDAH BEKAM CARA RASULULLAH SAW
5) Sijil Penyertaan
Macam mana nak konfemkan penyertaan???
Jawapan : Yang dah bayar yuran 3 hari lebih awal di anggap konfem dengan tarikh yang di booking. Bagi yang belum bayar yuran di anggap belum konfem dan tarikh tersebut dan mungkin akan di isi dengan peserta yang lain yang berminat atau untuk temujanji rawatan..
Pembayaran yuran selewat-lewatnya 3 hari sebelum tarikh kursus hendaklah di masukkan ke dalam akaun CIMB no 1452 0000 304108 @ MAYBANK no 114057896546 atas nama Wan Zuraini bt Anuar. Setelah bank-in sila SMS nama penuh anda, no. i/c dan alamat ke hp saya 017-2979575. Slip bank sila bawa pada hari kursus sebagai bukti pembayaran.

 KEDUDUKAN TUKANG BEKAM.
Ibnu Abbas pernah berkata, Nabi Muhammad s.a.w bersabda, "Orang yang paling baik adalah seorang tukang bekam, kerana ia mengeluarkan darah, meringankan otot kaku dan mempertajamkan pandangan mata orang yang dibekamnya."

RAWATAN BEKAM PILIHAN SEPANJANG ZAMAN Dahulu...Kini...Dan Selamanya....

1 KELUARGA 1 PEMBEKAM
                                                                                                                                                                       
SESSI PRAKTIKAL ADALAH WAJIB BAGI PESERTA KURSUS DI TNHC.
KURSUS BEKAM LELAKI AKAN DI ADAKAN DI PUTRAJAYA BERSAMA PAKCIK SAYA EN MUSA.
SEMOGA ILMU YANG DI PELAJARI DI SINI DAPAT DI MANFAATKAN BAGI MEMENUHI KEPERLUAN KELUARGA,SANAK SAUDARA,KAWAN2,JIRAN2 DAN MASYARAKAT DALAM MENJAGA KESIHATAN MELALUI PERUBATAN SUNNAH NABI SAW... SEMOGA ALLAH MEMBERKATI USAHA KALIAN...INSYAA ALLAH.

SYUKUR ALHAMDULILLAH
LA HAWLA WALAQUWWATA ILLABILLAHIL ALIYYIL AZIM

06 Disember 2013

RAWATAN GURAH RESDUNG DI SETAPAK KL

 APA ITU GURAH???
Ghurah adalah membersihkan dan mengeluarkan lendir yang kotor, beracun dan mengandung berbagai kuman penyakit dalam tubuh seperti resdung dan asma. Sangat sesuai kepada para Qori’, Qori’ah,Bilal,Imam,Penyanyi untuk mencuci suara agar lebih merdu,kuat dan nyaring. Solusi Jitu untuk Membersihkan Paru-paru,Peti Suara & Rongga Sinus Atas dan Bawah dari dalam yang membusuk. Tanpa kesan sampingan. 

 Bagi sesiapa yang ada masalah hidung tersumbat di sebabkan lendir atau kahak,masalah resdung,mulut berbau,lelah atau asma atau nak merdukan suara bolehlah menghubungi kami untuk mendapatkan rawatan Ghurah ini...Caj rawatan cuma RM50 sahaja dan tempoh rawatan dalam 1 jam sehingga lendir,kahak dan hingus habis keluar...

 



Tanda2 resdung :
# selalu selsema dan bersin
# gatal2 hidung
# nafas berbau busuk
# selalu semput dan sukar bernafas
# hidung selalu tersumbat

# badan dan muka di tumbuhi jerawat


Adakah anda mempunyai tanda2 seperti di atas???

Dapatkan rawatan segera dengan menghubungi kami di 017-2979575...

Rawatan gurah resdung membuang lendir kahak dan hingus, proses rawatan 1 jam.

ALAMAT : 

THIBBUN NABAWI HEALING CENTRE,
PERUMAHAN AWAM DESA REJANG,
BLOK D TINGKAT 10, NO. D-10-3
PERSIARAN REJANG,
SETAPAK JAYA
KUALA LUMPUR.


(Berdekatan kolej kediaman UTM @ Belakang Wisma Felcra Taman Sri Rampai)

Waktu Rawatan :
SETIAP HARI 10.00 pagi-5.00 petang.


Sila buat temujanji sebelum datang.
(SMS NAMA_ RAWATAN GURAH _TARIKH_WAKTU KE 017-2979575)