27 Mac 2017

JADUAL BARU BERMULA 1 APRIL 2017

Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh.
Ingin di maklumkan kepada para pelanggan sekalian, bermula 1 April 2017, jadual rawatan akan berada di 2 lokasi seperti di bawah...

ISNIN, SELASA, KHAMIS & JUMAAT
1) THIBBUN NABAWI HEALING CENTRE
PPR DESA REJANG, PERSIARAN REJANG,
SETAPAK JAYA, KUALA LUMPUR.

WAKTU OPERASI : 10.00 pg - 6.00 ptg
temujanji sahaja

Rawatan bekam & gurah resdung ( wanita sahaja)

==========================

SABTU DAN AHAD
2) THIBBUN NABAWI CENTRE
NO. A-1-05, JALAN 16B, DESA PERMAI,
TAMAN DATO AHMAD RAZALI,
68000 AMPANG, SELANGOR.


WAKTU OPERASI : 10.00 pg - 6.00 ptg
temujanji sahaja. 
***Untuk premis di Ampang anda di kehendaki buat temujanji awal, sebab hari cuti Sabtu Ahad biasanya cepat penuh***
UNTUK TEMUJANJI RAWATAN SILA SMS/WASSAP
>>NAMA ANDA 
>>TARIKH 
>>WAKTU 
>>JENIS RAWATAN (BEKAM @ RESDUNG) 
>>HANTAR KE 017-2979575



Khidmat rawatan bekam dan gurah ini khusus untuk pasien wanita sahaja.
Bagi kaum lelaki yang ingin dapatkan rawatan gurah hanya ada pada hari sabtu dan ahad sahaja, di premis Ampang. Tetapi anda dikehendaki datang bersama isteri atau ibu anda sebagai teman.

26 Julai 2016

RAWATAN TRADISIONAL GURAH RESDUNG

Tanda2 anda mempunyai resdung...
Hidung selalu tersumbat.
Bersin-bersin setiap pagi.
Hidung berhingus sentiasa.
Tekak rasa penuh kahak.
Mulut berbau busuk.
Tidur berdengkur kuat.
Selalu rasa semput dan sesak nafas.
Suara sengau.

Jangan risau...cubalah solusi rawatan gurah resdung, membantu mengeluarkan hingus dan kahak yg berlebihan dalam rongga hidung dan tekak...


Ramai bertanya sakit tak rawatan ni??? Jawapannya sakit sikit la, macam kita g berenang pastu hidung tersedut air...gitulah... tapi rasa pedih tu sekitar 15 minit jer, selepas 15 minit apabila hingus dan kahak mula keluar dah rasa lega...

Rawatan ni guna bahan apa???
Kami menggunakan herba yang di bancuh dengan madu, kemudian cecair herba tadi di titiskan ke dalam hidung...bukan guna serbuk yang di sedut di hidung, bukan guna cotton buds yang di cucuk kat hidung dan bukan guna asap....

Berapa caj rawatan ini???
Caj rawatan gurah ini hanya RM55 dan mengambil masa 1 jam rawatan, termasuk ubat resdung homeopati.
Bagi kanak2 tak di galakkan membuat rawatan ini tetapi boleh diberi ubat resdung homeopati tadi untuk di makan, ianya membantu mencairkan kahak.


Waktu operasi :
10 pagi - 6 ptg

Untuk booking appoiment sila taip
Nama anda_tarikh_waktu_gurah resdung dan hantar ke 017-2979575
(untuk wanita sahaja)

sila tepati janji....
jika ada hal tak dapat datang sila maklumkan kembali kpd kami...
kerjasama anda amat kami hargai...

20 Ogos 2015

BEKAM BADAN UNTUK MENGATASI MASALAH LESU DAN MENGANTUK


Ramai antara kita yang sering merasa letih, lesu, malas dan cepat mengantuk...badan pun rasa lemau jer tak bermaya....malas nak buat kerja dan asyik nak tidur saja sepanjang masa....
Kadang dah pergi berurut pun masih belum merasai kesegarannya, kalau ada rasa segar pun sekejap sangat, tak lama lepas tu rasa lemau balik. Maka di sini ingin kami kongsikan antara rawatan yang sangat mujarab untuk mengatasi masalah2 tersebut maka cubalah pula alternatif rawatan bekam darah atau bekam sunnah ini. Di mana proses rawatan membuang darah yang tidak di perlukan dalam sistem tubuh bagi melancarkan kembali perjalanan darah. Apabila perjalanan darah dah lancar tubuh badan pun akan terasa segar dan bertenaga semula....


Lihat saja darah kotor yang di keluarkan berwarna hitam pekat macam minyak hitam yang dah lama tak di tukar.... jadi buat apa nak simpan lama2 dalam badan, kasi bekamlah....bukan sakit pun bekam ni...rasa sedap lagi adalah...tak percaya kenelah cuba dulu...

Rasanya tak perlulah saya nak intro panjang2 tentang bekam ni, semakin hari dah semakin ramai yang beralih kepada rawatan bekam ini dalam menjaga kesihatan secara semula jadi tanpa kesan sampingan melainkan jika di buat dengan orang yang tidak berilmu mungkin akan wujud kesan sampingan. Maka carilah perawat bekam yang betul2 mahir dan faham dengan kerja bekam ini bagi mendapatkan hasil yang memuaskan bagi kedua pihak.

ISNIN, SELASA, KHAMIS & JUMAAT
1) THIBBUN NABAWI HEALING CENTRE
PPR DESA REJANG, PERSIARAN REJANG,
SETAPAK JAYA, KUALA LUMPUR.

WAKTU OPERASI : 10.00 pg - 6.00 ptg

WASAP 017-2979575
temujanji sahaja


THIBBUN NABAWI, NO 32, JALAN MEGAN SETAPAK, TAMAN MEGAN SRI RAMPAI, 53300 KUALA LUMPUR. HOTLINE : 017-2979575 (10 pagi-10 malam) DI BUKA SETIAP HARI

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ